Intersection 16

Jak działamy

Poniżej znajdziesz informacje o tym jak dobrać właściwe urządzenie, jak przebiega proces montażu oraz opieka serwisowa.

Wybór rozwiązania

Przy wyborze odpowiedniego dystrybutora wody należy dopowiedzieć sobie na pytania:
1. Jakie typy wody mają być dostarczane (gorąca, chłodzona,gazowana,temp. pokojowa)
2. Dla jakiej ilości osób przeznaczone jest urządzenie (pod tym kątem dobierana jest właściwa wydajność)
3. Sposób montażu - zależnie od możliwości i preferencji dystrybutor może zostać zamontowany na blacie, w zabudowie z kranem dozującym będącym jedynym widocznym elementem bądź w wersji stojącej.

Nik 5364
Nik 5357

Jeżeli po odpowiedzi na powyższe pytania w dalszym ciągu nie masz pewności jaka opcja będzie najbardziej efektywna to skontaktuj się z nami.
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu pomożemy znaleźć właściwe miejsce i konfigurację urządzenia, które spełnią Twoje oczekiwania.

Budowa i montaż

Ten etap zależy od finalnej konfiguracji dystrybutora wody. Jeżeli urządzenie ma charakter standardowy to jeden z naszych techników dostarcza go do wskazanego miejsca, następnie instaluje i przeprowadza szkolenie z zakresu użytkowania i codziennej higieny.
Jeśli natomiast mamy do czynienia z bardziej rozbudowanym systemem np. łączącym wiele punktów dozowania w jedną sieć lub wiele kranów w jedną zabudowę, przystępujemy do budowy odpowiedniego zestawu, który pozwoli urządzeniu prawidłowo funkcjonować. Na tym etapie ustalamy szczegóły techniczne, które pozwolą Klientowi prawidłowo przygotować infrastrukturę.

Illi Custom3
Cal9894 W Goti2

Jeśli natomiast mamy do czynienia z bardziej rozbudowanym systemem np. łączącym wiele punktów dozowania w jedną sieć lub wiele kranów w jedną zabudowę, przystępujemy do budowy odpowiedniego zestawu, który pozwoli urządzeniu prawidłowo funkcjonować. Na tym etapie ustalamy szczegóły techniczne, które pozwolą Klientowi prawidłowo przygotować infrastrukturę.

Obsługa posprzedażowa

Oczywiście po zamontowaniu systemu pozostajemy do Waszej dyspozycji. Współpraca po realizacji dzieli się na pomoc serwisową oraz regularne wymiany filtrów.
Jeżeli nastąpi awaria to za pośrednictwem infolinii postaramy się wstępnie zweryfikować problem a następnie w razie potrzeby skierować pracownika serwisu celem profesjonalnej naprawy.

Nik 5086
Cal9891 W Goti

Wymiany filtrów, które są podstawą dbania o właściwą higienę i krystaliczność wody, są przez nas monitorowane za pomocą systemu serwisowego, który poinformuje nas o potrzebie wymiany w wyznaczonym terminie. W tym momencie kontaktujemy się z Klientem celem ustalenia dogodnego terminu wykonania prac.

Intersection 8
Masz wątpliwości lub szukasz porady? Zadzwoń!